Expanding the World of Children 2 (B-VIVN-B3PA25)

This is a translated version. Original version in Dutch.
3 ECTSDutch21 Second termSecond term
Rotsaert Lieve (coordinator) |  De Jaeger Nele |  Rotsaert Lieve |  N.
VIVES N POC PBA Onderwijs: Kleuteronderwijs

1.1 De vakinhoudelijke en vakdidactische kennis, vaardigheden, attitudes en competenties beheersen, inzetten, verfijnen, actualiseren, verdiepen en verbreden.

1.3 Vakgebieden met elkaar verbinden en linken aan de leerplannen.

3.C.1 Krachtige, uitdagende leer- en ontwikkelingsomgevingen doelgericht ontwerpen op maat van (groepen) lerenden met o.a. oog voor variatie, differentiatie, vakoverschrijdende aanpak, zinvolle ICT-integratie, talen, actualiteit, EDO-principes, …  

11.6 Ouders en opvoeders – waar mogelijk – inschakelen in de klas- en schoolwerking.

11.7 De expertise en creativiteit van ouders en opvoeders benutten.

12.2 Samen met externe instanties of actoren activiteiten ontwerpen.

Activities

3 ects. Expanding the World of Children 2 (B-VIVN-B5PA25)

3 ECTSDutchFormat: Lecture-assignment21 Second termSecond term
De Jaeger Nele |  Rotsaert Lieve |  N.
VIVES N POC PBA Onderwijs: Kleuteronderwijs

    Evaluation

    (B-VIVN-B80250)

    Type : Partial or continuous assessment with (final) exam during the examination period
    Description of evaluation : Written, Paper/Project

    AssessmentGrading scale
    TOTAL1-20/20 scale

     

    This course unit does not allow partial mark transfers.